czwartek, 9 stycznia 2014

Przeprosiny.

TAK WIEM I PRZEPRASZAM.
OD PIEPRZONEGO WRZEŚNIA NIC NIE DODAJĘ, OBIECYWAŁAM JUŻ WIELE RAZY, ŻE DODAM JUTRO, ZA TYDZIEŃ, ZA DWA I CHUJ WIE CO TAM JESZCZE. OTÓŻ KIEDY MIAŁAM ZACZĄĆ GO TŁUMACZYĆ...BUM...NETA NIE BYŁO PRZEZ 2/3 TYGODNIE CHOLERA WIE CZEMU, POTEM NAUKA, Z OCENAMI NIE BYŁO DOBRZE, CORAZ GORSZE I GORSZE Z CZEGO WYNIKAŁY KARY NA KOMPA I WSZELKIE INNE, SIEDZIAŁAM CAŁY CZAS Z NOSEM W KSIĄŻKACH NO I TAK DALEJ, SIEDZIAŁAM TYLKO NA TELEFONIE GDZIE NIE MOGŁAM KOMPLETNIE NIC NAPISAĆ PONIEWAŻ TO JE SZAJS I NA BLOGSPOCIE NIE DA SIĘ TAM PISAĆ ŻADNYCH NOTEK -.-
WIĘC TAK JAK JUŻ NA ASKU PISAŁAM ROZDZIAŁY BĘDĄ DODAWANE W FERIE CO WTOREK I SOBOTĘ A W TRAKCIE SZKOŁY (MAM NADZIEJĘ) ŻE W WEEKENDY.
PRZEPRASZAM, JUŻ WIĘCEJ NIE ZAWIODĘ, LOTS OF LOVE
- WIKTORIA ☻

24 komentarze:

  1. cieszę się że wracasz bo czytanie po angielsku jest strasznie męczące :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się nowego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, czekam na rozdział <3 x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic sie nie stalo, to normalne ze szkola jest na pierwszym miejscu a na kary od rodzicow za oceny sama jestem przyzwyczajona. Ciesze sie ze wrocisz do tego tlumaczenia bo naprawde czekam na kolejeny rozdzial z nieceirpliwoscia . Bedziesz mnie informowala na tt ? ;) x @befuddled_angel

    OdpowiedzUsuń
  5. nic się nie stało, szkoła ważniejsza, rozumiemy Cię :) cieszę się bardzo że wracasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic sie nie stalo ale dobrze ze juz wracasz :) na pewno bedzie sie swietnie czytalo tak jak do tej pory xd wstawiaj szybko nexta bo nie moge sie doczekac :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze sie z.twojego powrotu. Mam.proźbe informuj mnie na.twitterze
    @krason99

    OdpowiedzUsuń
  8. to kiedy ten rozdział ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. To kiedy będą dodawane rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  10. CHYBA JUŻ NIE WRÓCISZ :))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie jutro?

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, jeśli naprawdę nie masz czasu lub chęci do tłumaczenia tego, to oddaj komuś, puki rzeczywiście ktoś jeszcze czeka na rozdziały :) Ja nawet mogę załatwić świetną tłumaczkę. Aktualnie dziewczyna próbuję znaleźć sobie jakiś ff, więc jeśli poważnie o tym pomyślisz, to mogę z nią porozmawiać. Proszę ci jednak, abyś odpisała na ten komentarz, bo mam kompletnie mieszane uczucia, co do dalszego trzymania tego opowiadania w zakładkach.
    PS. usuń weryfikację obrazkową, to przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadza się z Kinss. Mam nadzieje, że będą następne rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Więcej nie zawiedziesz?Fajnie. Patrząc na datę tej notki i datę dzisiejszą, nikogo absolutnie nie zawiodłaś. Mam nadzieję że domyślasz się że jest to sarkazm.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie napisze, nwm co sie dzieje, ale ona na 100 nie napisze. Sorry ale po 5 miesiacach ?!!?! -,- Szkoda bo ten blog byl zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;*
    Dokończysz to ff ;3 Proszę *o*

    @czlowiekczek

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na opowiadanie fantasy http://darkness0of0angels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ty g;lupia kurwo nienawidze cie szmato spierdolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie coś jeszcze na blogu?

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K